Inloggen

Veelgestelde vragen

Hoe zit het met mijn privacy?

We respecteren uw privacy. Uw profielgegevens (zoals uw e-mailadres) worden uitsluitend gebruikt om u uit te nodigen voor een onderzoek. Uw persoonsgegevens geven wij niet door aan derden en gebruiken we ook niet voor verkoopdoeleinden. De antwoorden die u geeft tijdens het onderzoek blijven altijd anoniem. Zie ook ons privacy statement voor meer informatie.

Kan iedereen lid worden van het deltaWonen klantenpanel?

Iedereen die een woning huurt bij deltaWonen in de gemeente Zwolle, Kampen of Oldebroek kan lid worden van het deltaWonen klantenpanel.

Ik heb me aangemeld. Hoe gaat het nu verder?

Na aanmelding ontvangt u een bevestigingsmail met een link naar de inlog pagina. Hier kunt u inloggen met uw e-mailadres en het wachtwoord dat u zojuist zelf heeft opgegeven. Op uw profielpagina kunt u eventueel uw persoonlijke gegevens aanpassen. Met behulp van deze gegevens kunnen wij u gericht benaderen.

Ik heb me ingeschreven voor het deltaWonen klantenpanel, maar ik ontvang (bijna) geen uitnodigingen voor onderzoek(en). Hoe kan dat?

Er is een aantal mogelijke oorzaken:

  1. Op uw profielpagina kunt u enkele aanvullende gegevens over uzelf invullen, zoals uw woonsituatie. Als u deze gegevens volledig invult, heeft u een grotere kans om uitgenodigd te worden voor onderzoeken. Voor de meeste onderzoeken wordt namelijk een selectie gemaakt van panelleden die aan bepaalde kenmerken voldoen.
  2. Niet iedereen wordt voor ieder onderzoek uitgenodigd. Voor sommige onderzoeken moeten de deelnemers voldoen aan een bepaald profiel (bijvoorbeeld bepaalde regio of leeftijd).
  3. Wanneer u nog nooit een uitnodiging voor deelname heeft ontvangen, vragen we u het e-mailadres dat u bij uw inschrijving heeft opgegeven te controleren. Misschien is er tijdens het inschrijven per ongeluk een typefout gemaakt. Of misschien heeft u inmiddels een ander e-mailadres. U kunt uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens bekijken en aanpassen op uw eigen persoonlijke pagina.
  4. Wellicht worden e-mails tegen gehouden door een spamfilter. Uitnodigingen voor onderzoeken worden altijd gestuurd vanuit een e-mailadres vanaf het domein ‘@crowdtech.com’. Dit is van het onafhankelijke onderzoeksbureau dat de onderzoeken doet. Zorg ervoor dat dit e-mailadres niet als afzender van ongewenste mail beschouwd wordt.

Heb ik speciale software nodig om mee te doen?

Nee, het enige dat u nodig heeft is toegang tot het internet en een eigen e-mailadres, zodat wij u per mail kunnen uitnodigen voor de onderzoeken.

Hoe weet ik dat er een onderzoek is waaraan ik kan meedoen?

U krijgt per e-mail een uitnodiging om deel te nemen aan het onderzoek. In deze e-mail staat een link naar een inlogpagina waarmee u automatisch toegang krijgt tot de vragenlijst.

Moet ik een onderzoek meteen invullen?

Nee, dat is het voordeel van online onderzoek. U kunt de vragenlijst invullen op een tijdstip dat u het beste uitkomt. Let wel op de periode dat het onderzoek ingevuld kan worden. De duur verschilt per onderzoek van enkele dagen tot enkele weken.

Hoe lang duurt het invullen van een vragenlijst?

Meestal duurt het invullen ongeveer 10 minuten, maar soms is dit korter of langer. Dit wordt dan gecommuniceerd in de uitnodigingsmail.

Ben ik verplicht om aan alle onderzoeken deel te nemen?

Nee. U kunt altijd zelf bepalen of u aan een onderzoek wilt meedoen of niet.

De vragenlijst werkt niet, wat moet ik doen?

Elke computer is weer anders, dus is het moeilijk een pasklaar antwoord te geven. U kunt het volgende proberen: Er kan sprake zijn van een storing. Probeer het na 30 minuten nog eens. Mocht de link naar de vragenlijst niet werken: kopieer de link vanuit de uitnodigingsmail naar de adresbalk van uw internet browser. Indien u nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact met ons op.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Via de inlogpagina kunt u uw wachtwoord veranderen. Als u op 'Wachtwoord vergeten' klikt en u uw e-mailadres invult, krijgt u binnen enkele minuten een activatieklink toegestuurd. 

Ik heb een nieuw e-mailadres, wat moet ik doen?

U kunt uw e-mailadres en andere gegevens nakijken en eventueel aanpassen in uw persoonlijke pagina.

Ik wil me uitschrijven, wat moet ik doen?

U kunt zich hier uitschrijven (u dient hiervoor eerst ingelogd te zijn). Na uitschrijving benaderen wij u niet meer voor onderzoeken.

Ik heb een andere vraag, wat moet ik doen?

U kunt uw vraag stellen op onze contactpagina.